Tuesday 17 July 2012

Oh! Suka: Bangga Video Mandi nya Ditonton 7 Juta Orang, Artis Bollywood rancang Bikin Video panas

Posted: 21 Jun 2012 09:30 AM PDT

MUMBAI - Poonam Pandey baru saja melancarkan video adegan mandi di situs peribadinya. Dia mengatakan dengan bangga bahawa video itu telah ditonton tak kurang 7 juta orang dari 158 negara.
Model Bollywood itu melalui akaun Twitternya menyakini kalau orang yang menonton rakaman video yang hanya menggenakan bikini two pieces itu, merupakan para penggemar setia yang selalu menanti aksi barunya.
"TweetHearts! Terima kasih banyak. Sejauh ini dalam waktu 36 jam, http://www.poonampandey.co.in/has situs saya sudah dilihat 6,5 Juta orang! Terima kasih kerana begitu mencintai saya!," kicau Poonam seperti dinukil One India, Selasa (18/10/2011).
Poonam kemudian meralat jumlah penonton video ghairahnya. "Menurut statistik website, video saya ternyata telah ditonton orang-orang dari 158 negara dengan total 7 juta orang. Luv u all," tweet Poonam.


Sukses dengan video mandi, Poonam Pandey kini mempersiapkan video terbaru. Dia akan membongkar rahsia bilik tidurnya.
Cuplikan video barunya itu dituturkan melalui akaun Twitter. Artis Bollywood ini menjanjikan video anyarnya itu akan berbeza dengan video mandi. Video yang menonjolkan bilik Poonam itu akan tayang 24 jam di website pribadinya http://www.poonampandey.co.in.
Poonam sengaja membuka tayangan 24 jam live agar penggemarnya boleh setiap saat mengintip aktivitinya di bilik tidur.
Merasa dirinya menjadi orang pertama yang memiliki idea tersebut, Poonam tegas menolak bila ada bintang porno yang berniat memalsukan videonya. Poonam bangga dirinya menjadi orang pertama yang memulai trend baru di India.
Soal tanggapan keluarga, dituturkan Poonam, keluarga belum memberikan tanggapan apapun atas pembuatan video vulgar tersebut. "Keluarga saya sendiri belum melihatnya," kata Poonam.

No comments:

Post a Comment